zondag 25 februari - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van wendyslot - WaarBenJij.nu zondag 25 februari - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van wendyslot - WaarBenJij.nu

zondag 25 februari

Door: wendy

Blijf op de hoogte en volg

26 Februari 2007 | Suriname, Paramaribo

Zondag 25 februari:
Gisteren…wat een dag. Tegen de avond aan ging Sibren de kip klaarmaken en ontleden…Gatverdamme…we hebben het gefilmd dus dat moeten jullie maar bekijken als ik terug ben. Echt de poten en alles doen ze er dan bij. Sibren moest uiteraard eerst even spelen met die pootjes en ons daarbij lekker op de kast jagen..haha. Het eten smaakte wel weer heerlijk moet ik zeggen. We hebben gepofte aardappel klaargemaakt, aubergine, boontjes, gemarineerde kipstukjes en de rest van de kip (vleugel, pootje). Super eten hier hoor!!
En dit was niet het enige leuke van gisteren, gisteren avond speelden we het kaartspel ‘quizmaster’ gespeeld, uiteraard met drank! Goh…wat heb ik gelachen zeg. Op een gegeven moment zijn we maar gestopt, want de Malibu was op!!
We waren echt in een hele gekke bui en dat hebben we maar even vastgelegd voor jullie..(check foto’s) Tegen 01.00 uur zijn we naar de plaatselijke discotheek gegaan: The Starzz. In Nederland begint het uitgaansleven laat, maar hier begint het pas tegen 02.00 uur!! Echt heel laat komt het op gang. In de eerste week waren we er dus ook rond 12.00 uur en hadden we echt zoiets van..waar is iedereen?
Weet je wie ik nog tegenkwam? Marinda Mark en Leonie Boerhof. Echt leuk om hen te spreken! Zij hadden mij al gespot op de dansvloer en spraken bij dus later aan. Ik had ze anders echt niet herkent, want er komen ontzettend veel Nederlands bij The Starss.

  • 26 Februari 2007 - 23:39

    Janny Jager:

    Hoi Wendy
    Wat een leuke foto's. Het moet wel een leuke avond geweest zijn.
    Ik kan jullie site ook op mijn werk in Deventer bekijken. Een van mijn jonge col. kent jou van de mavo. Ze heet Judith Horenberg en haar zus zit ook op de pabo. Ik moest van haar je de groeten doen. Zij is net klaar met de hbov. We hebben in middels de jaar opgave van Sibren zijn werk ook gekregen van Linda en Tom dus we laten de belasting man ook komen.

    Groetjes en zoenen aan jou en Sibren.

  • 27 Februari 2007 - 21:18

    Annemiek:

    Geweldige verhalen:d
    Groeten Annemiek Koopman (krijg de kriebels precies een jaar geleden zat ik daar! Geniet ervan!!)
    (van de KPZ)

  • 27 Februari 2007 - 21:22

    Annemiek:

    En oh ja... zitten jullie nu al in het huisje waar wij vorig jaar ook zaten? hoe bevalt t?

  • 28 Februari 2007 - 09:01

    Hermien:

    Hoi Wendy. Ziet er allemaal gezellig uit! Ik ben blij dat ik ook de site´s van jou en Celine volg, dan kom ik nog eens andere dingen te `horen`. En andere leuke foto´s van jullie én Olga natuurlijk. Ik sla ze allemaal op. Bedankt en groetjes,
    Olga´s moeder

  • 28 Februari 2007 - 17:03

    Noortje:

    heey wendy!vermaak je je hier in Suriname?Tis wel heel anders he!!Nou misschien kom ik je nog wel een x tegen!Groetjes Noortje (noortjeinsuriname.waarbenjij.nu)

  • 01 Maart 2007 - 19:04

    Esther:

    He hallo wendy
    Je zult misschien wel denken wie ben jij en wat doe jij hier?! Ik ben het collegaatje van je zusje ilse!! Ze heeft zoveel verhalen over je dat ik dacht, ga zelf wel even kijkje nemen!! Leuke verhalen om te lezen en leuke fotoos om te kijken!! Ik wens je nog heel veel plezier en succes daar!! En zal zo af en toe even meegenieten via je website!!
    Leuk!!
    Liefs en groetjes

  • 04 Maart 2007 - 12:08

    Ans Wippert:

    hoi wendy en sibren ik heb gisteren ook geprobeert om op jullie site te komen maar dat is mij niet gelukt nu wel ferry theo ik hebben de foto's bekeken volgens mij hebben jullie veel plezier met elkaar en het verhaal dat jullie schrijven is erg leuk zo blijven wij in holland ook nog een beetje op de hoogte wat jullie allemaal aan het uitspoken zijn groetjes van de wippertjes p's ik heb gisteren ook gekeken of je online was maar dat heb je zeker al gelezen via mijn email

  • 04 Maart 2007 - 21:22

    Theo Hulshof,:

    Dag Wendy,
    Het gaat goed met je zie ik! Mooi om te zien.
    Half NL is daar ook neergestreken?
    Geniet ervan!
    Ben wel benieuwd naar wat je van het onderwijs daar vindt. Het kan nog wel wat aandacht gebruiken was mijn indruk> Nou zet hem op!! Groeten ook aan de andere meiden...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 April 2007

weer veilig en wel thuis

25 April 2007

dagje Powakka en Brownsberg

23 April 2007

trip naar Galibi

16 April 2007

trip naar Washabo

04 April 2007

4 april 2007

Actief sinds 10 Okt. 2006
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 19828

Voorgaande reizen:

05 Februari 2007 - 18 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: