weer veilig en wel thuis - Reisverslag uit Raalte, Nederland van wendyslot - WaarBenJij.nu weer veilig en wel thuis - Reisverslag uit Raalte, Nederland van wendyslot - WaarBenJij.nu

weer veilig en wel thuis

Door: wendy slot

25 April 2007 | Nederland, Raalte

Hallo allemaal,
Ik ben weer veilig en wel thuis aangekomen. Een beetje met gemengde gevoelens. Ik heb het gevoel nog veel meer te moeten zien van dit mooie land. anderzijds vind ik het ook heerlijk om mijn ouders weer te zien en heel naar om Sibren nog een maand achter te laten. Ik moest wel een aantal tranen weg pikken om deze lieve jongen uit te zwaaien.
Ik kreeg een heel warm onthaal op schiphol van mijn ouders en zusjes. Ze hadden een heel groot bord gemaakt met mijn naam erop. Echt super lief. Er kwamen dan ook wel wat emoties los!!
Eenmaal weer in een bekende omgeving brachten mijn ouders me naar ons eigen huis. Hier hadden mijn vrienden/vriendinnen een groot spandoek gemaakt met veel ballonnen. Een beter welkom kan haast niet!! Super lief van jullie!!
Inmiddels heb ik al een lekkere warme douche genomen en heeft mijn moeder al mijn kleren al gewassen!! mocht ook weleens trouwens na 3 maand alles op de hand te hebben gewassen...enn...ik heb stampot rauw andijvie met spekjes gehad!! hoe lekkeerrr!!!

• 26 April 2007 - 08:35

Reinald:

he welkom terug..
    spreek je snel..
    gr reinald

• 02 Mei 2007 - 19:52

Marinda :

Hey Wendy, wat ontzettend leuk om je verhaaltjes te lezen en nog mooier om je foto´s te zien! Zoveel herkenning! Maar jij hebt een streepje voor, want wij mochten de schildpadden op Galibi niet fotograferen om ze niet te storen...dus extra leuk om ze bij jou wel te zien, is het toch nog iets meer dan alleen in mijn gedachten! Ook ik ben inmiddels weer thuis, maar nu ik weet dat het hier in NL goed gaat met iedereen, wil ik wel graag weer terug naar Suriname! Mocht je ook foto´s van ons willen zien, neem dan eens een kijkje op www.windesheimbouwtbruggen.nl